vilmer bergman
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer
Vad är ditt discord namn? vilmer.129
Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: vilmer bergman 17
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll elak kärmig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han komemr från en tuff bakgrund och var oftast ensam då hans pappa och mamma var borta kanska mycket hans pappa var med massa andra tjejer och hans mamma jobbade 2 jobb för att kunna fixa mat till dom när han växer upp vill han bli en stor käraktar inom det kriminella och bli kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra karaktär som lyder
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna värje scenario
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja ett par gånger en gång så körde jag gta driving och en gång snodde jag en polis bil
Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej
Har du läst och förstått serverns regler? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm man får inte döda folk random vdm man för inte döda folk med sin bil / fordon cop baiting man får inte liksom försöka få polisen efter sig utan anleding
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det
Vad är ditt discord namn? vilmer.129
Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: vilmer bergman 17
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll elak kärmig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han komemr från en tuff bakgrund och var oftast ensam då hans pappa och mamma var borta kanska mycket hans pappa var med massa andra tjejer och hans mamma jobbade 2 jobb för att kunna fixa mat till dom när han växer upp vill han bli en stor käraktar inom det kriminella och bli kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra karaktär som lyder
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna värje scenario
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja ett par gånger en gång så körde jag gta driving och en gång snodde jag en polis bil
Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej
Har du läst och förstått serverns regler? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm man får inte döda folk random vdm man för inte döda folk med sin bil / fordon cop baiting man får inte liksom försöka få polisen efter sig utan anleding
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det