Nekad vilmer bergman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmer bergman

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer bergman

Vad är ditt discord namn? _sugdenbra

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bob andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? dryg elak kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders kommer från en bra barndom då han haft både mamma och pappa och dom bodde bra mamma tjäna bra med pengar och samma med pappa men Anders hade andra planer i livet han viller bli kriminell och starta upp ett mc gäng men han hade inte pengara till att starta upp et så han valde det kriminella livss stilen han träffade en tjej som han gillade som senare var otrogen mot han och då blev han ledsen och då så dödade han tjejen och killen under tiden dom hade samlag då kom polis och då blev han arresterad

Vad kan du bidra med till serverns RP? att hjälpa nya folk som har kommit till staden och lägga upp tiktoks så staden får mer personer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte vinner hela tiden för att rp ska vara roligt för båda personerna (eller mer) som e inne i rpn

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag gjorde copbait en gång och då blev jag bannad jag lärde mig att inte copbaita eftersom jag inte vill bli bannad mer

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random death match betyder att du dödar folk utan anledning vdm du använder ditt fordon som ett vapen det får man inte copbait att man lurar polisen att jaga dig meta gaming att du får information eller prata med nån utanför speletes rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det

Nekad
Anledning:
Har en annan RP server i sin bio.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka