Villiam Vinnare
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? simba nygren
Vad är ditt discord namn? majskakann
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Leif Larsson och han är 37 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva Leif Larsson som en charmig kille, han har alltid haft det lätt att få folk på sin sida med sin charm. Vältalande, han är en jävel på att tala och får ofta ordet i debatter. Glad, han är en väldigt glad individ i allmänheten och vill alltid sprida glädje!
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leif Larsson kommer från en liten by i Hjo där han föddes 1993, han föddes in i familj med en ensamstående mor och 2 systrar. Lennart har haft en väldigt kärleksfull uppväxt, vilket har visat sig att han i sina äldre dagar är själv en glad och rolig person som många vill vara omkring! Lennart har alltid viljat arbeta inom poliskåren och har som dröm att bli en polis i staden Unive!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och hög RP-nivå, jag kommer också bidra med scenarion som är värda att minnas.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid själv ska se till att man själv alltid vinner i ett scenario, utan man ska också låta andra vinna i scenarion. Ifall man inte gör det bryter man också mot regeln powergaming.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit emot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Vehicle Deathmatch, det innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. RDM, Random Deathmatch, det innebär att man inte får gå runt och döda eller slå folk hur som helst utan en anledning eller utan ett scenario. Powergaming, det innebär att man inte får spela för att sträva efter makt på servern och det innebär också att man inte får ha onaturliga krafter såsom ifall du krockar hårt i en vägg ska du inte springa ut ur bilen och inte ha några skador på dig.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget mer att tillägga!
Vad är ditt discord namn? majskakann
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Leif Larsson och han är 37 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva Leif Larsson som en charmig kille, han har alltid haft det lätt att få folk på sin sida med sin charm. Vältalande, han är en jävel på att tala och får ofta ordet i debatter. Glad, han är en väldigt glad individ i allmänheten och vill alltid sprida glädje!
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leif Larsson kommer från en liten by i Hjo där han föddes 1993, han föddes in i familj med en ensamstående mor och 2 systrar. Lennart har haft en väldigt kärleksfull uppväxt, vilket har visat sig att han i sina äldre dagar är själv en glad och rolig person som många vill vara omkring! Lennart har alltid viljat arbeta inom poliskåren och har som dröm att bli en polis i staden Unive!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och hög RP-nivå, jag kommer också bidra med scenarion som är värda att minnas.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid själv ska se till att man själv alltid vinner i ett scenario, utan man ska också låta andra vinna i scenarion. Ifall man inte gör det bryter man också mot regeln powergaming.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit emot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Vehicle Deathmatch, det innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. RDM, Random Deathmatch, det innebär att man inte får gå runt och döda eller slå folk hur som helst utan en anledning eller utan ett scenario. Powergaming, det innebär att man inte får spela för att sträva efter makt på servern och det innebär också att man inte får ha onaturliga krafter såsom ifall du krockar hårt i en vägg ska du inte springa ut ur bilen och inte ha några skador på dig.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget mer att tillägga!