Nekad Villeyk | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villeyk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198388054389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Ville#4300

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamal Bryant, ursprungligen från Afrika. Han är en väldigt speciell person kan man säga, ibland ganska impulsiv men dvs inte dum. Han talar ganska trögt men har en riktigt bra humor! Några intressen han har är bland annat bilar och mat. Jamal är 23 år ung.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag anser att det här är den bästa rp servern i Sverige. Jag vill vara med och bidra men även bygga upp ett bättre Community där vi har bättre och seriösare rp! Det viktigaste är att alla i Communityt ska trivas och må bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har fått mitt intresse på grund av att det är den bästa rp servern i Sverige, det är inte svårare än så.

Hur hittade du Unive? Genom streams bland annat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul men även att få andra att ha kul när de spelar med min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bygga upp ett bra och roligt Community där alla som vill spela kan spela och där alla trivs. Min bild av rp är att man ska ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka