Nekad ICE TEA | Medlem ansökning [Lurvorx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICE TEA

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? Amigo9922

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jamal Abbas 2001-02-13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energi-modig-smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jamal Abbas föddes och växte upp i Alexandria, Egypten. Han levde ensam med sin mamma efter att pappan lämnat familjen när Jamal var liten. Trots ett tufft liv med små ekonomiska medel, höll hans mamma alltid hoppet uppe och kämpade för att ge Jamal en trygg uppväxt. Hon jobbade dubbla skift som städerska, men pengarna räckte sällan till. Redan som tonåring började Jamal se verkligheten som den var – hård, orättvis och ofta utan genvägar till ett bättre liv. För att hjälpa sin mamma började han smått med att sälja cigaretter på gatan, men det dröjde inte länge innan han kom i kontakt med kriminella nätverk som erbjöd snabba pengar. Till slut började han sälja droger i hemlighet något han inte är stolt över, men ser som en konsekvens av omständigheterna. När hans mamma till slut blev sjuk och gick bort, insåg Jamal att han behövde en nystart. Han lämnade Egypten och kom till Unive och vill börja ett nytt liv med sin vän och vill tjäna bra och snabba pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar min karaktär väldigt seriöst och följer reglerna. Jag är duktig på att anpassa mig i olika situationer och gillar både lugna och spenande scener. Jag försöker alltid göra RP roligt och realistiskt för både mig och andra. Jag är även respektfull mot andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid vill försöker vinna själv och vill låta andra också vinna och ha kul. Till exempel att bli gripen av polisen eller förlora ett bråk för att göra rollspelandet roligare och mer realistiskt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte. Jag försöker alltid följa reglerna för att göra RP roligare. Jag vet att reglerna finns för att alla ska ha kul och ska känna sig respekterade.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, Fail RP, RDM, Sunt förnuft och Fear RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker om att spela rollspel ocj skapa bra minnen med andra spelare. Jag är flexibell och kan anpassa mig lätt till olika situatiner. Jag bemöter andra spelare på ett trevligt sätt och alltid bidrar till en rolig och en positiv upplevelse.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka