Antagen villeryd132 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

villeryd132

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Ditt discordnamn: bennymotor13

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? För att jag tycker mycket om Unive och tar det på allvar och är seriös rp:are därav kommer jag se till att rätt folk stannar på servern och fel folk lämnar servern. Ingen tycker om nån som hoppar inte och snor folks bilar och bara lallar. Eller folk som inte tar rp:n seriöst. Jag kommer hålla bra koll. Samt har jag bra koll på reglerna och ser till vilka som ska följas och vilka som bryter mot reglerna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns alltid problem med allt men speciellt med sjukvården. Krycksystmet tycker jag inte om och att väldigt ofta är det inte många i salen och ger överdrivet mycket krycka. Är ofta tomt i salen på sjukvårdare. Detta kan åtgärdas genom att införa nåt nytt system där man har nåt annat än Svetlana som inte ger så lång krycka! Det är mycket folk som lallar i salen och inte tar seriöst och springer runt och ber om hjälp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hålla koll på sjukvårdare så dom inte är korrupta samt hålla koll på folk som lallar på sjukhuset.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att hålla det proffesionellt. Ska ta alla på samma allvar. Man ska inte hjälpa någon för man känner dom. Man ska bemöta alla samma.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer försöka balansera det så bra som möjligt. Mycket skola snart men kommer fof ha mycket tid att vara staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat länge innan. Denna perioden har jag spelat i 1 månad. Har spelat totalt i flera månader för spelade jättemycket innan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, har inte tidigare erfarenhet men är sugen på att prova.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka