Nekad villeripen | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

villeripen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Ripén

Vad är ditt discord namn? villeripen

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Ville Dequan.

Info: Ville kommer ifrån Norge med en bakrund ifrån Sudan i Afrika, han är född i Norge men båda hans föräldrar är ifrån Sudan, och ville har varit där och träffat på hans släkt ett flertal gånger och där med lärt sig ett par ord och meningar i de språket, han har en halv brytning på svenskan då han och hans familj flyttade till sverige när han var 17 år gammal, nu är ville 22 år gammal och vill flytta till en ny stad vid namn "Unive". Där han vill utforska och skapa ett liv i denna stan och skaffa sig ett jobb men samt skaffa vänner här och en familj. Han är väldigt intresserad i bilar och älskar alla typer av BMW:s, hans dröm är att skaffa sig en BMW M5:a för att han har en farbror i sverige som har en BMW M5:a och älskar hur snabbt den kan gå, Ville är inte så känslosam av sig och kan bli sur lätt och kan göra det mesta för att få pengar om han vill, då hans farfar i sudan gör mycket olagligt och har visat han nästan allt han kan om hans kriminallitet, men ville är inte intresserad i att skapa kriminallitet än, utan han vill ha en bra flytt dit och skapa vänner och prata med människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja kan bidra med välutvecklade scenarion och bra stämning, ja kan bete mig och inte vara onödigt otrevlig men samt också inte bryta mot några regler. Jag vet hur man roleplayar och vet inprincip alla regler inom rp och unives relger.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Helt enkelt att man ska också tänka på alla de andra i servern och inte bara på sig själv, utan inte bara göra det man själv vill utan också tänka på hur de andra vill roleplaya, till exempel om nån kommer fram till dig vid torget och vill snacka med dig för att kunna rp:a och du bara går iväg, helst då kan man ju snacka tillbaka så den personen får en rolig upplevelse här på denna server.
:)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jajjamänsan, Jag kan ta ett exempel som "MetaGaming", då säger vi att du och ditt gäng till exempel sitter i en kanal och ett annat gäng gör en så kallad driveby på 2 av dina 5 gängmedlemmar som sitter i röstkanalen, och då säger dom att de blir beskjutna och du tar din bil och åker dit direkt utan att de sagt något på radion eller på telefonen ingame, utan de har bara sagt att de blivit beskjutna genom röstkanalen i discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har kört FiveM Roleplay sedan början av 2022 tills slutet av 2023 då jag varietat mellan 5 olika servrar ungefär och varit bland annat polis, brandman, sjukvårdare, gängkriminell, gängledare, mekonomen o mera, så ja har helt enkelt koll på de mesta jobben och vet hur man ska rollspela på de bästa sättet utan att bryta någon regel och utan att vara onödigt otrevlig helt enkelt. :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det, om jag kommer på något viktigt som ja kan tillägga kan jag nog göra det i den muntliga whitelist ansökan. (om jag blir godkännd här då.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läser av reglerna på intervjun träna på dem istället.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka