Nekad Villehankan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lollo09Liam

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Leskinen

Vad är ditt discord namn? Ghost.stp

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Carlos Martinez och han är 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? 1introvert 2. Tacksam 3. Dryg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carlos har en framtid inom gäng branschen då han har oftast sett upp till dem större medlemarena som han hängt med i senaste dagar. Han har alltid velat vart med dem större som sagt. Men alltid haft ett bil intrssse då han jobbat på auto och meko tidigare i ett bra tag samt varit mekonomen chef.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och rolig rp, till dem som är i min närhet. Kan även bidra med att hjälpa nya folk in på staden och samt att ha roligt med dem i din omkrets Inte bara styra och ställa här.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda kan vinna i ett scenario och inte bara sig själv. Alltså om jag gör nåt ska båda parter ha roligt och båda ska vinna på ett sätt. Inte bara spela på makt att man strävar efter ett sånt typ av rollspelande. Båda ska ha chans att vinna i scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har blivit bannad för jobb fel innan då jag lagade bilar utan betala som chef…

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait- vill ha poliskedja uppmärksamhet i onödan för att skapa ett onödigt scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej skulle jag inte säga

Nekad.
Anledning:
utveckla fråga: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka