Nekad Villehankan | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lollo09Liam

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Leskinen

Vad är ditt discord namn? Villehankan#3835

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jan kerim han är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? 1. ambitös 2. snäll 3. bil intresserad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill jobba inom sc styling eller autoexperten då jag har ett stort bilintresse och min karaktär är bil handlare. Jan har alltid haft ett stort bilintresse med flest gamla volvo bilar eller äldre bmw och mercedes bilar. Mest så spenderar jan tiden i garaget eller i bilen med sina vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig social rp då jag kommer vara jätte aktiv och jag kommer delta i scenarion skapa roliga scenarion och ge server folket hjälp med deras bekymer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att båda ska vinna i scenariot inte bara göra så att man själv går plus och har roligt. båda parterna ska ha roligt och få en vinnst av scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har en gång åkt dit för copbait och en gång för jobb brott då jag lagade bilar utan betala...

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja. Copbait/att man vill ha polisens uppmärksamnhet och RDM man skadar eller dödar någon utan anledning sen meta gaming att jag tar info utanför rollspelet som t.ex. discord att jag pratar med en annnan person där istället för mobilen ingame

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Utveckla
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Svara meddelandet när du gjort detta, du har 24h på dig att komplettera du kan redigera din text.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka