Accepterad Ville6000 | Ban Överklagan [HYPEM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leskinen74

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/villehankan/

Ditt Hex-ID: 1100001455c3d13

Vad är din discord tagg? Villehankan#3835

Vem var det som bannade dig? hypem

Bild på banmeddelande: hypem.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog upp en kropp medans jag satt i bil med öppen dörr. så jag drog typ in han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min bil sedan så såg jag en död kropp. jag tog upp han medans jag satt i bilen utan förardörr. och sen bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de skulle vart staff samtal eller kick. men jag hade dörren öppen och tog upp han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja några gånger innan och dem har jag lärt mig av stenhårt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att stannat och hoppat ur.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att stanna och hoppa ur sen ta upp han. jag ångrar det och ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

du får en ny chans men vill absolut inte see det igen för då får du ingen ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka