Accepterad ville.s | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.s

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198928539316/

Ditt Hex-ID: 110000139b6aeb4

Vad är din discord tagg? ville.s#9598

Vem var det som bannade dig? reyvzz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-14 094209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår att dom banna mig för att jag bröt mot reglerna som att jag lootade och f8 quita

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sökte igenom folk på sjuk huset och sen stängde jag av och skulle sova sen på morgonen så jag att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej (varför nej för att jag tycker en p:ban är lite överdrivet ) ( ja för att jag lootar som man inte får men det hade varit bättre men tex 1,2 vecker ban så under tiden man kan tänka på vilka eller vilket problem man har gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare banns har typ varit lall är inte direkt säker för det var ett tag sedan men det jag har gjort nu har jag tagit lärdom av att jag ska tänka efter innan jag gör något. och tänka på hur min rp är och inte lalla så det inte blir fler lallare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag önskar att jag inte ens hade tanken till att göra det som jag gjorde och jag skulle istället bara haft bra rp nivå och gjort något som att dra t marja lisa och kanske köpa en bil eller nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att jag ska följa reglerna istället till 100% och om jag blir unbannad så kommer jag såfall tänka vad jag ska göra eller säga och ska ta jobbet seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka