Accepterad Ville 8 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville 8

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199470366018/

Ditt Hex-ID: 11000015a024d42

Vad är din discord tagg? v1lle456

Vem var det som bannade dig? knivinge. l1am

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 150039.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag gjorde ett stort misstag när jag hoppade ut och började skjuta, fast polisen redan hade vapnet riktat mot mig. Jag tänkte inte klart just då. Jag blev stressad och tog ett dåligt beslut utan att tänka på vad som kunde hända. Nu förstår jag att det var riktigt dumt och farligt, både för mig själv och för andra. Jag har tänkt mycket på det som hände, och jag känner mig verkligen ledsen över mitt agerande. Jag vill inte vara en sån person som gör sånt här, och jag vet att jag kan bättre. Jag har lärt mig av mitt misstag, och jag förstår nu vad som är rätt och fel i sådana situationer. Jag ber om en andra chans, för jag vill visa att jag har förändrats och att jag tar det här på allvar. Jag lovar att det inte kommer hända igen. Jag ska tänka efter mer nästa gång och inte agera utan att förstå konsekvenserna. Jag hoppas att ni kan ge mig den chansen att bevisa det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis hoppade ut från en bil med vapen uppe och då kom polisen så han hoppade in i min bil och jag körde iväg sen så krockade jag med några och sen efter 10 sekunder typ när jag hade rpat klart på mina skador så kom polisen och riktade direkt och då gjorde jag ett dåligt beslut och hoppade ut och började skjuta dom som jag inte att gjort om det skulle hänt idag för nu fattar jag att det här är inget som ska hända igen nästa gång skulle jag hoppat ut med händerna uppe istället för att skjuta och göra rpn roligare för båda parterna och rättvist.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag valde att hoppa ut och skjuta fast polisen hade vapen riktat mot mig, och det var inte okej. Jag tänkte inte klart just då och förstod inte hur allvarligt det var. Nu vet jag att det jag gjorde var fel och att det bröt mot reglerna. Jag ångrar det och har lärt mig av mitt misstag. Jag hoppas att jag kan få en chans till att visa att jag kan följa reglerna och spela rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan och jag har lärt mig av mina misstag och jag har visat att jag kan följa reglerna men ibland blir det misstag från mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka istället för att ta ett beslut som inte man ska göra på unive jag vet att jag har gjort ett stort misstag och jag kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att sluta rpa för att jag bara ska ha kul i scenariot utan att både arterna ska få ha ett roligt scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka