Nekad ville 440 | Chef-jobb ansökan (mekonomen) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? ville

Vad heter du på discord? ville 440#0300

Hur gammal är du? 16 fyller 17

Hur länge har du spelat på Unive? drygt två år med ilte pauser

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att se till så att RPn är så lik IR mekaniker RP som det går och se så att alla tar jobbet serigöst. jag ska hålla i UTBs och komma på nya sätt för att höja RPn Jag kommer kolla ekonomin varje dag, Om folk gör fel tycker jag dom ska få en andra chans. Jag tycker mekonomen är ett fantastiskt jobb och jag vill hålla det som det är och försöka göra det bättre. Jag kommer lösa sammarbeten med andra företag och förhoppningsvis gå plus. Jag ska göra allt jag kan för att göra meko så bra så möjligt. jag kommer att göra handböker och andra saker som kan förbättra Rpn och så att alla kan lära sig saker.
har märkt på senaste att mekonomen tar intervjuer ofta enligt #lediga-jobb. men när man kommer på en intervju så är dem inte där eller inte intreserade att ta en.
jag ska se till så att vi tar intervjuer typ 2g i veckan men då ska det vara ett par p-asvariga lediga alternativt jag.
jag kommer att ta saker som jag lärt mig när jag har skruvat IRl och ta in för att utveckla RPn här
samt göra exempel på hur man ska jobba och hur man inte ska.
jag kan och kommer att se till så att alla som jobbar inom mekonomen vet vad kvalité är inom mekaniker branchen samt att dem har en bra kundkontakt.
då dem tar imot kunnderna så måste dem kunna göra det på ett bra och vänligt sätt. jag kommer att ha en varierande prislista som kommer bero på vad han som lagar bilen tycker är rimligt (kommer att finnas ett minmum och max pris) för att göra så att ingen lagning kommer att vara den samma.
om någon anställd gör fel eller inte bryr sig om jobbet så kommer jag att sparka dem med "stil" jag kommer att tex kalla upp dem till mitt kontor och prata med dem innan dem får sparken (om möjligt). jag kommer att se till så att det inte sker kriminella handligar inom jobbet och om jag ser det så kommer ja att kontakta polis för att få det mer realistiskt och för att jag RPar lagligt.
har en lite handbok som jag gjort här https://docs.google.com/document/d/1kikg1u4Zb7p5V6HKEILEx6Q1KPHJS5DEJQU0BIfJyws/edit?usp=sharing

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit Falck chef förut och har ett stort intresse av bilar och motorer irl
samt går första året inom fordons och Transport programmet. så jag pluggar om bilar osv som jag kan ta in och använda för att göra bättre Rå här

Hur ofta kommer du vara inne? allt mellan 2-6 timmar om dagen IG och Dc typ hela tiden

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja. alla minns 100 gånger

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka