Ej Antagen lundgren.1 | Chef-jobb ansökan [đŸ‘šđŸ»â€đŸ”§Mekonomen]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vilken chefs-position ansöker du till? đŸ‘šđŸ»â€đŸ”§Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Anton Lundgren

Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? @lundgren.1

Ange ditt födelsedatum: 7 September 2010

NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? 20:e oktober, 2024

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

BerĂ€tta om du har nĂ„gra tidigare erfarenheter som kan hjĂ€lpa dig som chef Jag har absolut mĂ„nga bra och viktiga erfarenheter, bland annat inom ledarskap och att bedriva ett yrke helt pĂ„ egen hand. Jag har bland annat varit bitrĂ€dande chef över Marja-Lisas, dĂ€r jag lĂ€rde mig att hantera stressiga situationer och ta snabba beslut och hur man Ă€r en bra arbetsledare och ansvarstagande. VĂ€ldigt nyligen var jag Ă€ven vĂ€ldigt högt uppsatt inom Autoexperten, som har lite samma system som Mekonomen. Jag Ă€r vĂ€ldigt erfaren av mig gĂ€llande kundbemötande och försĂ€ljning inom fordon. Mekonomen Ă€r ett yrke som jag trivs pĂ„, och har varit anstĂ€lld pĂ„ mĂ„nga gĂ„nger och varje gĂ„ng jag lĂ€mnar det saknar jag det alltid lika mycket igen! Jag har varit högt uppsatt dĂ€r med, och det har alltid varit en dröm för mig att bedriva det yrket pĂ„ Unive. Jag har goda erfarenheter om personalhantering, och hur man ska gĂ„ vidare med korrupta anstĂ€llda eller anstĂ€llda som begĂ„r fel. Jag har Ă€ven goda erfarenheter om hur man gör chef’s arbete bĂ„de ingame och pĂ„ discord, och hur man ska bete sig.

Vad Ă€r dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har vĂ€ldigt mycket jag vill Ă€ndra pĂ„, och förverkligas. Bland annat vill jag att Mekonomen ska anvĂ€nda sig mera av “/me” för att utveckla RP-nivĂ„n, sĂ„ att den blir högre och roligare. Jag vill bygga upp ett helt nytt team som ocksĂ„ visar engagemang och har en hög kompetens. För mig kommer det vara viktigt att mina anstĂ€llda lyssnar pĂ„ ordrar, och att man hĂ„ller en hög RP-nivĂ„ pĂ„ verkstaden. DĂ€r klĂ€dkod, namnbricka och arbetsregler följs. Jag som chef kommer att vara stenhĂ„rd med lall och att man inte följer simpla instruktioner, ibland begĂ„r man misstag och det kommer jag att tillĂ„ta. Men om man vid upprepade tillfĂ€llen begĂ„r misstag med flit sĂ„ kommer de att resultera i en omedelbar avskedning. Jag vill Ă€ven utveckla kundbemötandet, och se till att mina anstĂ€llda gĂ„r in djupare i kunden och verkligen visar uppskattning att de valde att vĂ€lja vĂ„r verkstad. GĂ€llande att de finns konkurrenter numera sĂ„ kommer jag att kĂ€mpa för att de inte ska ta över oss, just genom att bygga upp ett bĂ€ttre Mekonomen och skapa ett bĂ€ttre rykte. Med anstĂ€llda som verkligen bryr sig om sitt yrke, och Ă€r allvarliga under arbetstid. GĂ€llande discord kanalerna kommer jag att strukturera mycket mera noggrant för att samtliga anstĂ€llda ska ha lĂ€ttare att hitta till det de söker. Sammanfattat sĂ„ vill jag höja hela RP-nivĂ„n och aktiviteten pĂ„ yrket, och driva det framĂ„t. BegĂ„r vi misstag kommer vi enbart blicka framĂ„t och inte tĂ€nka bakĂ„t. Utbildningarna kommer att ske mycket oftare, och utbildningsplanen kommer att utvecklas. För att man som kandidat ska lĂ€ra sig sĂ„ mycket. En sak jag tycker som Ă€r vĂ€ldigt viktigt som chef Ă€r att man hĂ„ller saker regelbundet, det vill sĂ€ga hĂ„lla belöningshelger, afterworks och möten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Aktiviteten kommer att vara det absolut sista problemet frÄn min sida. Blir jag chef över Mekonomen sÄ kommer jag att lÀgga ner alldeles för mycket tid, och jag kommer att vara ingame sÄ ofta jag bara kan. Och göra allt i min makt för att bygga ett bÀttre Mekonomen! Jag kommer enbart spela pÄ den karaktÀren jag Àr chef pÄ, och lÀgga ner all min tid pÄ yrket och inget annat! Minst tre timmar per vardag, och upp mot sex timmar pÄ helger / lov / lediga dagar!

Har du lÀst vÄra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

TyvÀrr sÄ har vi valt att gÄ vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du Àr mer Àn vÀlkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka