Antagen ville 440 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? ville440

Vad är ditt Hex:ID 110000140bdd18f

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. väldigt olika då jag jobbar åt ett bemanings företag så kan bli olika tider varje dag så kan jobba lite när som helst på dagen. men kommer att vara inne o rpa när jag har tid

Hur länge har du varit medlem på Unive? drygt 2 år nu kanske men började spela tidigt 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan visa på muntliga om det krävs. men har inte mer fått en ban sedan tidigt 2024

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är till för att underlätta för staffs och hålla koll på rpn runt om en där man rpar. alltså så att alla håller en bra nivå och inte lallar eller liknande. dem ska också vara där för att hjälpa dem nya med RPn. alltså banna dem som inte sökter sig eller säga till dem så dem lär sig av sina mistag. dem ska också göra andra saker som att dva bilar som bara är dumpade och hjälpa till i chatterna i DCn om folk har frågor (om man kan svaret så klart)

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag hatar att se bilar dumpade och folk som inte kan rpa det gör stämmningen allmänt dålig och man blir omotiverad att spela när det är dålig rp nivå på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tex att bana / kicka folk bara för att vinna ett scenario eller liknande och då ryker ens sv och man blir förmodligen blacklistad med om det är grovt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka