Nekad Vilkor | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vilkor

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Vilkor/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? ヴィルコール#9874

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Man karaktär är Johan Johansson. Jag är en 34 årig man som inte har en familj. Jag är uppväxt i Los Santos. Johan har inga föräldrar för att de dog i en bilolycka när han var 4 år. Sen dess har han bott med sin farmor Gunilla som är 58 år gammal. Johan jobbar inom postnord och hans dröm är att skaffa en Lamborghini. Johans favorit mat är pizza och hans favorit bil är Lamborghini Aventador. Han är 187 cm lång och väger 84 kg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli bra på unive och få bra jobb och tjäna pengar och det är en stor server. Jag tycker det är super roligt att köra på unive därför vill jag också bli medlem här och ta det till nästa nivå. Jag vill också hjälpa till med servern och ta bort fuskare och andra som skapar problem och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det kan vara realistisk och att man måste spela i sin egna karaktär.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern för mig och den är skit bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli rik och skaffa massa bilar men också hjälpa till och bidra till communityn.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli framgångsrik och få ett bra rykte bland andra medlemmar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka