Nekad Arwengrim1 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arwengrim1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Arwengrim

Vad är ditt discord namn? 1arwengrim.

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär ska heta Johan Axelsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig och skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan kommer från kil en liten håla i värdmland Johan har spelat hockey i kaik hela sitt liv och det har gått väldigt bra förhonom förens i sista året innan gyamnasiet där han blev skadadad och inte kunde spela något mer så han kom aldrig in på det elitidrotts gymnaiusm han ville gå så han fick istället gå fordon på en sämre skola där han efter studenden flyttade runt mellan lite oliak städer och jobbat som bland annat polis och brandman och bil mekaniker. Men Johan ska nu flytta till unive och försöska få jobb som bil mekaniker i hop om att kunna öppna en egen firma en vacker dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra med mycket bra rp scenarion. jag är även en snäll och rolig kille som kommer spela för att skaffa nya vänner ingame och lära känna mycket nytt och roligt folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte försöka vianna man ska istället göra så att alla har en chans att vinna i scenariot så det blir lika kul för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag blev bannad och jag lärde mig då något nytt och la det på minnet och gjorde aldrig om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta: man tar information från ooc och använder ingame. Cop bait: man försöker få polisen till sig genom att typ sladda och så framför dom för att de ska villa ta en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag har rpat mycket i olika städer innan så har erfarenhet. Spelade på avena innan men vill nu prova på unvie då jag hört mycket gott om servern

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Följer ej medlemskaps kraven, är ej verifierad.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka