Nekad Vilgotz | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgotz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? viggelito01

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Ballan och har en bror som heter Salim, Alan har kriminella bakgrunder men har valt att lämna det livet bakom sig. I tidig ålder började han att röka, med hjälp av rökningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att få cigaretter. Men efter ett tag när dem hade rökt tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att Allan var en helt vanlig kille som satsar på skolan tappade dem hakan. Vännerna frågade då Allan ifall han ville tjäna snabba cash, Allan lättlurad som han är svarade Ja utan att fråga vad det handlade om. Han vet inte vad det kan bero på men kan det kanske vara för att John var vältränad och hade mörk röst som vännerna ville ha med honom på deras äventyr om kvällarna där det mesta handlade om droger? Salim antog att så var fallet eftersom att resten av grabbarna var små spinkiga tonåringar. Ju längre tiden gick desto mer makt fick Allan i detta gäng då han var störst och starkast av dem alla. Det tog några år för John att inse vilka konsekvenser som kan komma efter att en gång blivit stoppad av snuten med droger i hela fickorna. Allan hade precis fyllt 18

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig o intressant rp nivå, min rp går oftast att bygga vidare på till stora och små roliga och intressanta scenarion. jag gillar även att bidra med skratt o glödje i rp och jag kommer alltid försöka visa min bästa rp till andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för bådas "vinst" alltså att båda ska ha roligt i scenariot, och känna att båda hade roligt och inte bara spela för att vinna. I rp ska båda ha roligt och man spelar inte rp för att vinna utan för att man själv och andra ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm: alltså random death match som innebär att man dödar någon med nävarna eller vapen utan anledning Vdm: det innebär att man kör över/ dödar någon med ett fordan Powergaming: som inne bär att man ej rpar på sina skador som tex efter en bil krock eller liksom att man utnyjar att man inte fick ont

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive innan o även andra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka