Accepterad snusen | Medlem ansökning [Elias] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snusen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? memiliansen

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Allan Cruz, 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, entusiastisk och arbetsvillig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är 28 år gammal och heter Allan Cruz. När Allan Cruz var yngre gick han ekonomi på gymnasiet efter det så sökte han in på polishögskolan men hoppade sedan av. Allan är även väldigt intresserad av bilar och vill då kunna köpa hans drömbil som är en snygg Mercedes benz E63s amg. Under hans barndom har det varigt lätt, han hade det väldigt bra i skolan och hade många viktiga vänner som byggde upp Allans liv. Men någonstans efter han sökte in till polis så gick det snett till i Allans liv han började ta droger och festa allt för mycket men någonstans under när Allan var 20 år så började han bli mer intresserad av sport och bilar och där med slutade med allt skit och började fokusera på livet för att få ett bättre liv och det har han uppnått. Nu lever Allan sina bästa dagar med sin bror Andy. Allan är en positiv människa som har åkt på några resor i sitt liv och därmed är han allmänbildad. Allan vill ha en stor bil samling och ett bra betalande jobb som till exempel kan vara bilförsäljare. Allan vill helst jobba med bilar eftersom det varit ett stort intresse sedan tidig ålder. Allan kan gärna tänka sig att börja bli lite kriminell eller att satsa helt på bilarna och börja som mekaniker eller bilförsäljare på hel tid och få bra med pengar till att satsa på sin bil samling som kommer bestå av gammaldags bilar och lyxiga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med god och bra RP samt följning av regler. Jag kommer även rapportera de som miss sköter sig. Jag kommer även bidra till roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att till exempel ifall jag blir kidnappad och när jag sitter fastbunden så får jag plötsligt fram min mobil och ringer mina vänner. Med andra ord det blir inte realistiskt. Alltså jag måste rp:a under motpartens regler ifall dem har övertaget i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte direkt brutit en specifik regel men det har hänt att jag rp:at dåligt som lett till ett litet straff. Efter det har det aldrig hänt igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett exempel är RDM som utskrivet är Random Deathmatch. Och rdm är när man skadar eller dödar någon utan en giltig anledning. NLR är en annan regel som innebär att man inte kan komma ihåg vad som hände precis innan du dog till exempel att man berättar för någon vem det var som dödade en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört på andra rp servrar så jag har erfarenhet.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka