Nekad Vilgot2010 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vigge8309

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot Öberg

Vad är ditt discord namn? Vigge#8309

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är en 48-åring som heter Göte Öberg. Han vill starta ett nytt liv, tidigare har han jobbat med byggarbete, men de har gått i konkurs. Han är person med en gott hjärta och villig till att hjälpa till. Han bryr sig om andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklad rp på en bra nivå. När jag rpar vill jag göra det på ett seriöst sätt där jag vill få alla som är med i scenariot att ha det lika kul som jag själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått servernas regler. som rdm, vdm, copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har okej med erfarenhet, har kört rp tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har massor tid att spendera, och då tycker jag att spela rp som verklighet hade varit jätte kul

Nekad. Utveckla din karaktär. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka