Accepterad HuggeFTW | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggeFTW

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? audir8.2

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Bengtsson, 40

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, Social, Lösnings orienterad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären jag tänkte spela på Unive är en rätt ny så den har ingen super bakgrund utan den tänkte jag utveckla här. Men karaktärsdragen är de som jag skrev ovanför och mitt mål är att bli antingen polis, eller sjukvårdare eftersom jag tror det hade passat bra ihop med den här karaktären. Men han har en bror som också lever i den här staden som han flyttade hit med samtidigt. Vi båda jobbade som sjukvårdare på ett sjukhus i karlskoga innan vi valde att flytta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga, utvecklad scenarion där ingen känner att de "vinner" eller "förlorar" något på utan bara är kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska utgå från vad som bli det bästa scenariot inte vad man själv "förlorar" på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och nej, jag har aldrig avsiktligt brutit mot någon regel ibland har jag haft något scenario som en staff tyckte varit dåligt och då fått straff för FailRP och jag tar såklart med mig feedbacken från det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Döda inte någon utan ett glitligt bakomliggande scenario, VDM = Använd inte din bil som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka