Nekad vilgot144 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilgot144

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? bilal

Vad är ditt discord namn? vilgot8888

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Vilgot svensson. Vilgot svensson är uppväxt i Örebro, där han lever med sina två systrar och sina föräldrar. Vilgot har alltid fått svårigheter genom sitt uppväxt i Örebro, hans vänner blev kriminella i ung åldern och det blev han också. Vilgot ville va cool och han trodde att va kriminell, ha vapen och sälja knark var cool. Vilgot ville att folk skulle va rädda för honom. Vilgots största intressen är att spela fotboll och han har spelat fotboll sens han var liten. Vilgot ville först vara en fotbollsproffs, han ville vara som sin idol Ronaldo men hans vänner ändrade honom, därför är han nu fast i kriminalitet. Men nu har han bestämt sig och tänker byta riktning, Vilgot vill vara polis. Det har han bestämt sig. I Vilgot så flödar det många känslor. Det är sorg, det är ånger och det är hopp. Vilgot känner hopp, han vill inte ge upp. Han vill ändra på sig och börja om på nytt. Och jag vet att Vilgot kommer klara av det. Vilgots framtidsplaner är ganska simpelt, han vill bli polis, han vill göra staden tryggare så ingen mer barn behöver utsätts på det som han blev utsatt på. Och det kommer Vilgot lösa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en mogen och seriöst RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska inte försöka vinna hela tiden och försöka ge min mot partner en chans å vinna. Ett exempel är att jag kör efter en misstänkt som försöker fly men jag ger honom en chans att lyckas fly från mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM det innebär att jag använder mitt fordon som ett vapen. RDM innebär random death match-att jag dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka