Accepterad vilgot 123 | Medlem ansökning (Jawad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilgot 123

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot

Vad är ditt discord namn? rexx

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: vilgot svensson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam och laglig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter vilgot svensson och e 24 år och kommer från en liten ort i stockholm. han har haft en dröms sen barnsben att bli en av poliskåren och hjälpa denna fina stad och bli mycket säkrare. han har en pappa och en mamma så han e ensam barn i familjen men det stoppar inte han från att nå sina drömmar. hans föräldrar vill inte att han ska bli polis föra att dom tycker att det är för farligt yrke att jobba med dom tycker att han ska bli något annat som man kännar mer på men det tycker inte han. han vill istället göra sin stad till den säckraste av dom alla. tiden går och går. nu e han 21år gammal och håller på att gå i polishögskolan med sin kompis filip storberg och dom kämpar och kämpar för att kunna bli poliser. tiden går och gå men dom e inte färdiga en men snart så skulle dom få sitt besked om dom skulle få bli poliser på riktigt. vad tror du kommer hända snart, hans föräldrar va helt chockade att han skulle bli polis. vilgot säger tro alltid på dina drömmar. jag tror vilgots framtid kommer va i unive staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket. roliga men seriösa scenarion. och göra rpn roligare och rapportera om det e nån som inte följer unives regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska tänka på sig själv utan också tänka på scenariots bästa. så det inte blir helt konstigt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång råkade jag vdma någon och fick en kick och lärde mig där efter att inte göra det för att det bara förstör rpn

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm och copbait fail rp combat loggning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer bidra mycket och vara aktiv jätte mycket så ni vet och inte lalla och ta alla scenarion seriöst. och rapportera om nån inte följer reglerna. och så kommer jag respektera alla staffs

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka