Nekad Viktor5235 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor5235

Aktiv Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? Viktor5235#6522

Ange ditt födelsedatum 1 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kan ändras på flera sätt beroende på hur min dag är och vad jag ska göra, men jag ska försöka vara aktiv nu under sommaren minst 4h per dag men på kvällarna så kommer jag vara aktiv från 19- 00.00 ca

Hur länge har du varit medlem på Unive? Min medlemskarriär på unive har varit från 2021 där jag fick 2021 medlemsrollen men som sagt så vart jag bannad och av med mina roller så tekniskt sätt från förra året.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte o bifoga men har varit bannad 8 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att underlätta jobbet för helpers+ alltså att banna såna småfel som spelare gör alltså copbait som egentligen är onödigt för en helper att åka runt och banna. Servervakter ska inte åka runt och leta efter regelbrott utan ska rp som vanligt, som aatt man inte har denna perm.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att bla underlätta jobbet åt helpers och mods. Det är de som är meningen när man är servervakt. Man ska dirket inte vara korrupt med att ressa bara för att man inte orkar åka till matbutiken. Utan jag vill bli det för att underlätta jobbet åt alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv kan vara att man tex ressar utan någon anledning eller att man inte bannar någon för att det är ens kompis som gör regelbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka