Nekad Viktor Nilsson | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199131435160/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Söderquist

Vad är ditt discord namn? Biktor#2486

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter Viktor Nilsson. Han är 24 år gammal och älskar köra runt i bilar som går fort. Han älskar att sälja/köpa bilar också för att få mer pengar. Han tycker om att köra på motorvägen snabbt. Viktor älskar att vara med sina vänner. Han vill inte ha något bråk, han vill bara att folk ska tycka om honom. Viktor Tycker om att meka med bilar med kompisar och hans nära. Han tycker också om att ibland vara med i olika gäng när han säger sig lite dum.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska vara med för jag kommer göra server mycket mer roligare och folk spelar mer. Kommer göra så alla får ett bra rp scenario när vi rp. Kommer hjälpa ny personer om dom behöver hjälp om något. T.ex. var ett ställe ligger osv .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alla kommer ha det roligt och alla ska ha ett bra RP scenario. Jag kommer också bidra med att hjälpa folk om dom har några frågor om hur man RP bra. Kommer också göra så folk tycker om server mer och dom vill börja spel oftare och mer per dag eller per vecka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska ah ett bra RP och alla ska vinna på det (ingen ska blir arg eller sur)

Hur hittade du Unive? Kompisar sa att det finns en bra RP server i FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka