Accepterad Viktå | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktå

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
585
Reaction score
267
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ditt discordnamn: Viktå#5059

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att staff är något jag verkeligen brinner för och känner ett stor engagemang för. Eftersom att jag nu snart i 2 veckor har varit Medelmskaps Ansvarig så känner jag att det är väldigt roligt och intressere fullt att vara med och hjälpa till för servern. Därför vill jag kunna vara med och hjälpa till på Unive på nästa nivå genom att ta nästa steg längre i Staff teamet. Jag vill fortsätta att utvecklas och bli så bra som det. Jag vill även bli det eftersom att jag vill att servern ska få mindre regelbrytare.
Jag är inte heller en sådan staff som gör detta för att få en högre position i Staff teamet för att det ska se coolt ut eller för att kunna få fler perms utan jag gör detta som sagt för att jag vill göra servern så bra som möjligt och kunna hjälpa alla medlemmar och spelare på servern så att det ska bli så bra som möjligt på servern.

Det finns mycket grejer som en Medlemskaps Ansvarig har svårt att hjälpa till med, tex att ta support. Jag ser att det ofta är personer som sitter och väntar på att få ta sitt ärende i väntrummet och därför vill jag kunna göra det bättre för alla dessa personer så att de snabbare ska få hjälp genom att hjälpa till och ta support ärenden. Detsamma gäller med anmälningar på forumet jag vill även där kunna vara snabb att ta emot personers ärenden så att de som vill ska få hjälp så snabbt som det går.

Jag vill också kunna hjälpa till i de olika områderna som det behövs eftersom att man inte som M-A kan hjälpa till i specifika områden. Jag har inget problem med att vara Ansvarig för något område eftersom att jag tycker att alla är viktiga.

RP Ansvarig:
Detta är ett väldigt stort område som kräver mycket tid. Jag skulle gärna vilja bli detta eftersom att jag dels har tiden för det samt att jag brinner verkligen för att serverns rolspel ska bli så bra som möjligt. Det finns en del problem med rpn och därför vill jag kunna vara med och stoppa dessa problem för att servern ska fortsätta att utvecklas och bli så bra som den bara kan.

Kriminell Ansvarig:
Det är väldigt många kriminella på servern just nu och därför uppstår även mycket problem. Jag vill kunna vara med och komma med förslag samt försöka utveckla och komma på metoder som fungerar för att rpn hos de kriminella ska bli så bra som den bara kan.

Donations Ansvarig:
Detta är också något som jag verkligen skulle vilja bli. Donationen är en väldigt viktig del på Unive, utan dessa skulle det inte gå att hålla uppe en så bra och välskött server som Unive. Därför vill jag kunna vara med och göra så att servern ska fortsätta att utvecklas och bli så bra som den bara kan.

Servervakt Ansvarig:
Jag skulle också kunna bli Servervakt Ansvarig eftersom att det finns väldigt många servervakter på servern dessa är nödvändiga eftersom att vi staffs inte kan vara överallt på servern. Jag vill därför kunna vara med och utveckla den delen av servern också. Jag har själv varit servervakt under nästan hela min tid här på Unive och vill därför att fler ska kunna bli det.

Jobb Ansvarig:
Detta är det som jag minst av alla områden vill bli. Bara för det betyder det inte att området inte är viktigt utan bara att jag är mindre intersserad av denna delen.

Support Ansvarig:
Precis som jag skrev tidigare så är detta ett väldigt ett väldigt viktigt och intressant område eftersom att man dagligen får stöta på nya sortes problem och hitta nya sätt att lösa dem. Jag vill såklart kunna vara med och hjälpa alla spelare som jag kan på servern.

Jag fattar ju såklart att jag inte kan bli alla dessa områden på samma gång, men jag tänkra mig att bl dem om det skulle behövas.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:40-23:00
Tisdag: 15:40-23:00
Onsdag: 15:40-23:00
Torsdag: 14:20-23:00
Fredag: 14:40-01:30
Lördag: 10:00-01:30
Söndag: 10:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? I dryg 1 år och 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte direkt som Helper+ men jag har i cirka 2 veckor nu varit M-A och på så sätt fått reda på hur man som Staff arbetar, därför skulle jag säga att jag har koll på det som behövs så som tex Ingame-Kommandon osv. Jag har även under nästan hela min tid varit Servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Skulle helst inte vilja bli Jobb Ansvarig men annars kan jag tänka mig att jobba i alla områden eftersom att alla är viktiga.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka