Accepterad viking | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viking

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? m1ffo#0909

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär i fivem bygger på en vilsen 60 åring, som försöker hitta vänner för livet och kunna njuta med sina vänner efter några år hoppas dem på att de åker i sina fina sportbilar emot solnedgången. Min karaktär heter Göran Svensson, och kommer från landet, en ganska vanlig familj förutom att hans farsa var ganska aggressiv och psykiskt misshandlade han igenom ord, som exempel kallade han idiot samt mycket mer. Även om han är en idiot för korkad är han. Så har han fortfarande känslor han blir lätt arg, väldigt känslig person. Han gillar gruvarbete vilket han jobbat med i en stor del av sitt liv. Göran flyttade in till staden för två dagar sedan och längtar tills han förmodligen får sitt medborgarskap i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan RP:a bra, har 2 års erfarenhet utav rp, och kan bidra så gott som att jag försöker rp:a så bra jag kan, jag försöker leva mig in i karaktären så gott det går. Och använder inget RDM eller VDM samt pratar inte ooc ingame för vill verkligen kunna rp:a på denna servern, gillar den som fan!
Samt jag kan hjälpa nykomlingar till servern om hur dem kommer igång med RP.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, vilket leder till att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Alltså så ska man inte vara för kraftfull, så att bara en sida vinner hela tiden, det ska ungefär vara lika för båda men fortfarande ska man försöka att vinna men inte allt för mycket och inte alls för ofta.

Hur hittade du Unive? Såg att ni låg top ett när jag sökte på SWE RP, samt att jag och en annan kompis spelade på servern för ett bra tag sedan också, och jag vill spela på en server som har bra scripts samt bra rollspel. Vilket jag tycker Unive har, har som sagt två års erfarenhet utav RP så ni kan bara förvänta er bra RP ifrån min sida.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig, du har enbart 48h på dig att ta intervjun annars blir den automatiskt nekad, lycka till

Tillbaka