Nekad viggovej | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Ditt discord namn: lluddee

Ditt Hex-ID: 1100001542bbed7

Vad för typ av beslut gäller det? Allt indraget+redlist+prisöking+ban+indragen ped o gorilla+bort taget priv inköp

Vem/vilka tog beslutet? lluddee

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag inte värnade om mitt liv. Jag fattar beslutet men för mig så bara dök han upp bakom en pelare när jag väll stod upp. Vi både hade vapen o för mig så rikta han ej mot mig, han va på väg att rikta.

Hur är beslutet felaktigt? Både ja och nej, ja för att jag kunde ha värnat mer om mitt liv och nej för att han rikta aldrig för mig, utan vi båda stod framför varandra och inte rikta. Samt så blev jag bannad 2 ggr, första gången så blev jag bannad i 7 dagar och då va jag grön spelare och blev gul. En kort stund efter så blev jag bannad ytligare en gång och då blev jag bannad i 16 dagar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag lyckades hitta klipp. Men ser att jag ser honom när jag ställer mig upp. Jag tycker också att det är lite dåligt still att bara banna o dra roller dirket utan att prata, som i de här fallet om man jämför klippet som han hoppade på och mitt ser det helt olika ut.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
++Rep man ser på klippet att han inte kunde sätt han tycker han borde få tillbaka sina grejer. Grabben har lagt hur mkt som hälst på denna sever har även RPat med han ig och han skulle aldrig FearA

Du hör honom innan du ställer dig upp, när du väl ställer dig upp riktar han på dig och du skjuter tillbaka. Det är grov fearrp.

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka