Nekad Viggoväktare | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: Kaptenen#7401

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? Jag är en kille som vill serverns bästa och jag vill hjälpa till med att utveckla all rp på servern som Kriminell rp, Jobb rpen osv. Jag vill även att vara med och hitta på roliga events på serverns och komma upp med riktigt roliga stunder för medlemmar. Jag kommer att använda största tiden när jag är online att göra staff arbetet som finns och göra men när det inte finns något att göra så kommer jag att rpa eller snacka med kompisar osv.

Jag kommer att hålla koll i bland annat chatterna i dc och ingame vad folk skriver och att dom inte skickar ut olämpliga bilder osv i chatterna. Men jag kommer ju självklart även specca mycket när det inte finns så mycket att göra och jag kommer att hålla koll på lalliga ställen.

Men mitt mål som staff på servern är att få min chans att hjälpa folk som spelar och att få hjälpa folk att bli medlemmar och vad dom ska göra och inte och att få ge dom roliga stunder tiden som medlem. Jag kommer skriva lite här nere om vad jag vill utveckla beroende om vilka områden jag jobbar med:

Kriminell Ansvarig:
Jag kommer först att vilja utveckla många rån och få chansen att komma upp med andra ställen och saker man kan råna, T.ex. att man skapar ett riktigt bilfirma rån system där man kan få bilar då. Eller att man fixar ett nyare bättre script på Bank rån, Butiks rån och Juvel rån osv. Sen vill jag hjälpa folk att få utveckla sin egna rp inom tiden dom är kriminella och jag kommer att hålla i Krimnell möten och jag kommer skriva ut hur dom tycker att rpen är och vad medlemmar tycker vi kan och borde fixa/utveckla.

Donations Ansvarig:
Jag kommer att vara mycket aktiv och dra så många jag har tid med och om någon köper kriminell roll så kommer jag vara noga med vem jag tar in och inte och jag kommer även vara trevlig och ha ett trevligt bemötande, jag kommer även att fråga så att dom är säkra på att dom vill köpa saken så att man inte ångrar sig efteråt.

Support Ansvarig:
Jag kommer faktiskt sitta här mycket då jag vet att jag är bra på fel med FiveM och vad som kan vara felet, och jag vet även det mesta folk behöver hjälp med då jag själv har varit med om det mesta och då kommer jag att hjälpa mycket just i detta området.

RP ansvarig:
I just detta vet jag redan vad jag mest vill göra och det är att hjälpa folk att utveckla sin egna rp och att få hitta nya kompisar på servern och jag vill även att komma upp med förslag folk kan tänka på när dom rpar och hur dom själva kan hjälpa andra och få chansen att utveckla andras rp på bästa sätt dom kan. Jag vill även få folk att förstå varför vi bannar dom och att dom ska ta in vad dom har gjort för fel och att det inte upprepas igen.

Jobb ansvarig:
Jag vill och borde bli jobb ansvarig för jag har varit chef innan och jag vet vad som krävs för att vara det och jag vill även utveckla inaktiva jobb så som Qpark, Trygghansa och Båtbolaget. Jag kommer även att snacka ihop mig med andra jobb ansvariga hur vi kan utveckla just jobb rpen och vad man kan göra. Och när det gäller event så kommer jag att snacka ihop med chefer och se om dom har några tankar angående event också kan man ge dom förslag på vad man kan göra för event på servern för att få upp rpen och aktiviteten.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På lov:
På lov kommer jag vara aktiv typ hela tiden så länge jag inte är med kompisar eller åker iväg med kompisar (gör inte sånt jättemycket men det händer) Så typ 8-10 timmar varje dag på lov.

Helger
Fredag: 15:00-01:00
Lördag: 13:00-00:00
Söndag: 16:00-21:00

Vardagar:
Måndag: 14:30-20:00
Tisdag: 15:00-21:00
Onsdag: 14:45-20:30
Torsdag: 16:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sammanlagt typ nästan men inte riktigt ett år. Jag började spela som medlem typ i februari eller mars 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Asså jag har aldrig varit staff på Unive men jag har varit mod på Unity Roleplay och Support på en server som heter Bergdalen Roleplay. Men nu kanske du undrar varför jag slutade och det var för att det var väldigt dålig rp och det kändes inte som ägarna ville sina medlemmar sitt bästa.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo och jobba med allt och hjälpa till väldigt mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka