Accepterad Viggosk | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggosk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? julknass_75325

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mohamed dahri, vill byta efternamn, då min kompis skrev som på skämt. skulle uppskata det...

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, lurig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har tänkt skaffa ett bra jobb, kanske skaffa familj, kort fattat han vill komma framåt i livet. han hade en ganska tuff uppväxt men många på han sida vilket underlättade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nivå, då jag har tidigare egenskaper av just rp. jag har spelat mycket rp innan på många serverar och har haft mycket olika roller som till exempel medlem krim men även högre roller som gängledare och så vidare, vilket kommer underlätta mycket. jag har även varit medlem tidigare här på unive.

jag kommer jobba för både mig och motpartnerns rp, jag kommer göra det kul för alla, detta är viktigt för alla på servern. kommer göra så att alla kommer ha kul. jag är även mycket bra på att konversera och prata med folk i spelet och kunna skapa roliga och spänande senarion då jag har mycket fantasi och mycket erfarenhet inom rp.

jag är även kunig inom olika jobb som till exempel meko, bilsäljare och liknande då jag jobbat inom just det tidigare. detta kommer underlätta väldigt mycket och kommer göra mig till en bra spelare här på unive.

komemr även kunna bidra mycket till servern då jag är aktiv och så vidare. jag älskar att rpa och tycker det är kul specielt när det blir lite mer spänande senarion och lite så. tycker det känns som på riktigt när sånna senarion uppstår. så derför ska jag försöka skapa dem i mitt rpande så att alla andra ska få samma känsla och såklart kunna ha kul osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inebär att man inte bara ska spela för sin egen skull, att kanske låta en annan vinna med mening för att den personen ska tycka att det är kul. detta är väldigt viktigt eftersom alla vill ju ha kul och komma fram i spelet men om den finns några som bara spelar för egen vinst så bli det inte kul för de andra som bara får förlora i alla senarion.

följer man inte dessa regler kommer server inte bli lika bra eftrsom det är nästan det hela rp hänger på. Att alla ska ha kul och kunna vinna olika senarion då coh då.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, en gång så blev jag bannad men efter det så har jag aldrig blivit bannad, så det är en bra läxa att bli bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, det är när man dödar någon utan anledning. combatlogging är om man vill undvika en sitvation och stänger av.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat mycket rp innan, jag har varit gängledar men också andra jobb som till exempel bilsäljare och även varit högt uppsatt i ledning på många serverar. vilket kommer underlätta väldigt mycket.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärens namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka