Accepterad REALBMW | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

riktigabmw

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Vad är ditt discord namn? BMW

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi karim 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, kompetent och en ansvarstagande person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: : Jo min karaktär heter Abdi Karim och är 25 år gammal, han var ca 21 år första gången han kom hit. Han har upplevt mycket trauman i familjen inklusive våld, alkohol och droger vilket ledde till att han själv började sakta hamna i depression, han har haft 4 självmordförsök dom senaste 20 åren. Men nu är han början på ett nytt liv med nya möjligheter. Hans intressen är att fixa med bilar som fixa och skruva med dom, han har gått rätt linjer i gymnasiet men ej gått klart då han har varit deprimerad. Men hoppas såklart att han får något jobb med hyfsat bra lön som hjälper honom komma upp i en ny karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag bidrar såklart med seriös rp som också handlar om att ha roligt men också följa regler. Jag är öppen för jobb och försöka skaffa nya vänner att umgås med. Jag bidrar med social rp då jag är mycket social och kompetent som vet vad jag gör. Och jag kan alla regler som är mycket viktigt att kunna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna scenariot själv hela tiden utan "motståndarna" också får en chans att vinna så det blir rättvist.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: t.ex slår ner någon utan andledning tills den dör. VDM: t.ex kör på någon med ett fordon tills den dör utan andledning. FailRp/FearRp: t.ex kör runt i hög hastighet, sladdar mellan bilar och kraschar flera gånger utan att bli skadad mm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
realbmw heter jag på discord

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka