Accepterad Viggosk | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Viggosk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379851642/

Ditt Hex-ID: jag vet inte, men skulle uppskatta om ni kunde ta reda på den

Vad är din discord tagg? julknass_75325

Vem var det som bannade dig? CEON

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det är väl för att jag gick in på en annan server på fivem när det var restart på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var restart på unive och då gick jag ba in på någon svensk server på fivem för att bara kolla typ men sedan när min kompis säger att man kan gå in på unive så lämnade jag servern och skja gå in på unive igen men då är jag permabannad för att jag var olojal, jag var inne på den andra sevrern i typ 2 min och sedan lämnade jag och det är tydligen en permaban på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag korde unive sedan vart det restart och då hade jag tråkigt så jag gick in på en annan server och sedan säger min kompis i discord att unive är uppe igen så då lämnar jag den servern och ska gå in på unive men då står det att jag är pernament bannad på unive för jag var olojal, jag var inne på den andra servern i typ 2 min och sedan lämnar asså fattar inte vad jag gjorde för fel men jag kommer från och med nu aldrig gå in på en annan server utan jag håller mig till unive framöver

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag jag har blivit bannad tidigare och efter den bannen så har jag inte blivit bannad förens dess. detta kommer inte henda igen utan jag kommer hålla mig till unive.+

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde vänta tills unive serverna hade öppnat och sedan gå in på servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att jag ska vänta tills servern öppnar helt och sedan gå in på den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, förstår

jag skulle uppskatt om jag fick ha kvar min medlem eftersom jag inte visste något om det som precis hände mig...

Senast ändrad:
Tillbaka