Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124132236
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo
Vad är ditt discord namn? viggo#8023
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Han är en kille och är 22 år som gillar bilar och att köra lite över gränsen kanske. Han är även en ganska glad person men kan fortfarande bli arg
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så att jag kan köra unive på riktigt och ha en bra upplevelse samt vara med och uttrycka vad jag tycker om servern. Medans jag är en person som håller mig till reglerna här på unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det käns som en
Hur hittade du Unive? jag hittade den genom cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha trevlig och good Vibes. Men sakmtidigt att ha en bra spel roll. Även att prata med personer och göra en liten vänskap i spelet
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att spela som en bra spelare och att jag ska vara en bra förhandlare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo
Vad är ditt discord namn? viggo#8023
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Han är en kille och är 22 år som gillar bilar och att köra lite över gränsen kanske. Han är även en ganska glad person men kan fortfarande bli arg
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så att jag kan köra unive på riktigt och ha en bra upplevelse samt vara med och uttrycka vad jag tycker om servern. Medans jag är en person som håller mig till reglerna här på unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det käns som en
Hur hittade du Unive? jag hittade den genom cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha trevlig och good Vibes. Men sakmtidigt att ha en bra spel roll. Även att prata med personer och göra en liten vänskap i spelet
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att spela som en bra spelare och att jag ska vara en bra förhandlare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej