Inaktuell viggo r | Medlem ansökning [Swetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronald

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? 8c00b7doo är mitt användar namn men i unive discorden har jag smeknamn som varjbo

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: masson greenwood 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,prat glad och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: just nu ser planen ut så att masson vill börja jobba på ett bil företag han tycker om bilar något enormt han tror själv att han kommer kunna sälja flera bilar om dagen då han är väldigt bra på att prata samt att trycka punkter kunderna tycker om han är inte alltid så uppskattad då han ofta pratar och folk tycker han är jobbig men han vill alltid göra sitt jobb och han hoppas på ett jobb på marja lisas. Han har haft en kusin i denna stad som kände många han gick tyvärr bort och nu är masson här i staden och han känner bara en person det är abdi svensson de var hans kusins bästa vän så abdi har tagit hand om masson nu ett tag men nu är masson redo för att ta klivet själv och börja jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion roliga studen, minnen samt ett aktivt schema för jobbet han är som sagt prat glad, så han kommer höras och synas samt han respekterar alla för dem de är.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för mig skulle jag säga att det handlar inte bara om att vinna scenarion utan att ha en rolig och bra stund även ifall din karaktär förlorar scenariot det blir mycket bättre för alla genom att detta gör det till en bättre rp så jag skulle säga att de betyder att de inte handlar om att vinna utan att ha det kul och bra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag men de var ett tag sedan och jag har lärt mig utav det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp. meta gaming, vdm, rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du själv ber om det och håller med om ovan som du skriver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka