Nekad viggo r | Medlem ansökning [V4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronald

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? scooby doo

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: masson greenwood 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,snäll,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min nuvarande plan är att börja arbeta på en bilfirma för att få in en fot i branschen och lära mig hur den fungerar från grunden. Genom att samla erfarenhet, bygga kontakter och visa framfötterna vill jag sedan klättra inom företaget och ta mig mot mer ansvar och högre positioner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en riktigt bra RP-upplevelse och skapa många roliga stunder när vi spelar eller träffas. Jag är social, engagerad och gillar att bygga upp bra stämning runt mig. Dessutom är jag alltid redo att hoppa in när det behövs – är det ett jobb som ska göras, så är Masson där direkt. Min inställning är att alltid vara tillgänglig, pålitlig och göra mitt bästa, oavsett situation.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att fokusera på att skapa en positiv och givande upplevelse för alla inblandade, snarare än att bara sträva efter att vinna själv. Det handlar om att sätta värde på själva processen och det roliga i att spela, snarare än att bara fokusera på resultatet. När man spelar för motpartens vinst, innebär det också att man är villig att ge plats för andras framgång och utveckling. Det kan vara att ge den andra spelaren möjligheten att uppleva en vinst eller att göra val som leder till att alla parter kan utvecklas och ha roligt tillsammans, även om man inte vinner själv varje gång. Det handlar om att skapa en balans där alla deltagare känner att de har haft en bra upplevelse, och där själva spelet, samarbetet och

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag och jag har lärt mig de var länge sen och jag har ändrats

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp. meta gaming, vdm, rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansökan igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka