Accepterad viggo r | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronald

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355033527/

Ditt Hex-ID: steam:11000011787adb7

Vad är din discord tagg? varjbo

Vem var det som bannade dig? Esping, ankeshof, Korpen

Bild på banmeddelande: 96495-ccac68708e075ae4788ad2520f7fa957.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det stod meta. doxxing, olojal, såhär är det jag tror dem bannad för meta vilket är förståligt för att jag gjorde det vilket var fel sen står de även doxing vilket i min syn vinkel inte var doxing det må se ut som det men de var verkligen inte det utan en vän till mig har en kompis vi satt i dc men under den tiden som satt och skicka bild på en kille i min skola då hade jag skrivit hans för och efter namn med ett frågetecken samt han klass 9E då sa han jo hahaha så de ser ju lite skumt ut vilket jag förstår sedan olojal har jag faktist inte någon anledning till vrf den e med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag minns inte så mycket då det var ett tag sedan men jag minns detta att jag och min polare satt dc runt 03-05 på morgonen och åkte runt samt meta en del och döda och hjälpte varandra sedan var det en kille som /e cop´a då gjorde vi report på det sen visa vi vårat klipp då hörde man oss meta så skärmdela jag våran grupp vi satt i då var de min polare som hade lagt till än utav han polare som seedan skicka bild på en kille i min skola då skrev jag han för och efter namn och vilken klass han går i då skrev han ahahaha ja då skrev jag hur fan fick du reda på det då sa han mrkoll då gick jag in där och sökte upp min irl polare oså kom de massa info om han då skicka jag det och han garva åt det, jag försökte förklara detta för dem som banna mig men dem lyssna inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att meta är 1000% rätt men därimot inte perma samt olojal och doxing tycker jag inte är rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ett par tidigare men inte vad jag minns och innan denna hade jag inte en ban på över en dag på runt 1-2-3 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? självklart skulle jag kunna välja att inte meta

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart att meta inte är okej och att jag får ta straffet eftersom jag gjorde det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka