Nekad viggo r | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronald

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad heter du på discord? ronaldoshograta

Vad är ditt Hex:ID steam:11000011787adb7

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag börjar skolan 7 slutar runt 4-3 kommer hem runt den tiden sätter mig och spelar fivem men på måndagar och onsdagar har jag innebandy vid 18 brukar ej spela innan träningen men alltid efter på helgen spelar jag från fredagen till lördag hela natten ungefär och på lördagen samma ungefär på söndagen spelar jag till 23 och lägger mig då

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger kan ej bifoga kan skicka dc men inga seriösa bans var mest i början när jag inte var den bästa på rpa

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är precis vad det säger. Man ska vakta servern och hjälpa medlemarna på servern. Man har som uppgift att underlätta för staffs som har viktigare för sig. Vad man kan göra för att underlätta för staffs är att svbanna folk kicka folk städa servern genom dva bilar

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till efter som jag varit här ett tag nu göra dom små jobben som staffsen inte alltid har tid för jag vill få bort lallandet vid sjukan tex vet att de är mycket där sen att som sagt dom små jobben som staffsen inte har tid för kan jag göra och jag vill att servern ska bli så bra som möjligt tänker jag att jag vill hjälpa till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man använder sin roll genom att ressa folk i scenarion man använder rollen för vinna ett scenario tex om jag skulle varit krim och skottar mot folk och sedan dör jag och revar mig själv så använder jag rollen på felsätt samt ressar sina vänner för dom ber om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka