Accepterad Viggo.J | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo.J

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
82
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: Viggo#4645

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag just ska bli staff är därför jag vill hjälpa folka och jag vill hjälpa Unive till att bli en ännu bättre server en vad den är nu och hur jag ska jag ska hjälpa till att servern ska bli ännu bättre är att tillexempel som det är nu så ser jag ganska mycket folk som springer runt slår folk och bara beter sig allmänt dåligt och det är en del till att jag ska bli staff. Men jag vill inte bara hjälpa folk ig utan jag vill också hjälpa folk OOC med det dom behöver hjälp med. Eftersom jag är nästan alltid aktiv efter skolan eller på helger kommer jag kunna engagera mig så mycket som möjlig. Jag är ganska nogrann av mig och därför kan jag fråga andra staffs och mods om jag är osäker på något. Och jag är alltid öppen för kritik för att jag ser det som ett sätt för att kunna göra någonting bättre nästa gång. Och vi säger att jag har en dålig dag då ska det inte påverka personen som jag tillexempel tar Krim intervju med jag ska alltid vara glad och positiv.
Svarar också alltid i DM fast jag är i skolan och.

Jag tycker också jag borde bli staff för att jag kommer försöka underlätta för det andra i staff teamet och jag kommer jobba 100% om jag får gå med i staff teamet. Det jag vill säga med detta är att jag alltid med 100% av min kraft kommer göra community jag vill också bli en del av staff teamet och jag vet ganska mycket om tillexempel en dag som staff handlar om. Jag tycker också att ni borde ge mig en chans att visa att jag vara till en stor hjälp inom staff teamet. Och jag har alltid varit bra när det gäller att jobba i grupp jag lyssnar alltid på vad alla har och säga och sen så säger jag mitt. Sen tycker jag också att det är väldig viktigt att bemöta andra med en bra ton och alltid vara snäll även fast dom inte har en snäll ton till dig så ska du inte sjunka till deras nivå.

Hör är alla commands som jag kan + Att jag kan mer pcommands men orkar inte skriva ner alla så jag skrev ner dom viktigaste.

/svban (du bannar folk i 1 timma och du ska skriva alltid anledning och klipp)
/kick (du kickar folk om dom gör något fel)
/revive (du tillexempel revivar någon om dom är döda när dom spawnar in)
/togglename (är att man kan spelarens namn ovanpå sig själv)
/toggleid (är att du ser spelarens id ovanpå hen)
/unban (vi säger att du bannade någon fast du gjorde en fel ban så skriver du /unban så är hen inte bannad mer)
/tpm (du kan åka dit du sätter en marker)
/goto (det är typ som tpm fast du tpmar till en specifik person)
/dv (/dv använder du när du ser en bil som är tillexempel på motorvägen fast som är sönder så du kan vara typ som en liten städare)
/sv (du skriver i servervakt chatten)
/spec (du speccar någon)
/specoff (du slutar specca någon)
/givemoney (du ger en spelare pengar)
/m ( om du ska skriva till en person OOC)
/freeze (du fryser någon)
/unfreeze (du slutar att frysa någon)
/bring (du kan göra så en person kommer till en specifik plats)
/C du spawnar in en bil fast du kan också använda /v för att spawna in en bil)
/noclip (du blir osynlig för alla så du kan (flyga) runt och specca folk)
/setperms (du ger folk perms ig)
/sc (du skriver i staff chatten)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar 16-22
Tisdagar 16-22
Onsdagar 16-22
Torsdagar 16-22
Fredagar 15-00
Lördagar från jag vaknar tills jag är trött
Söndagar från jag vaknar till 22

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar kanske 200 timmar på kanske 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har inga tidigare erfarenheter inom staff men jag är SV nu så jag har kolla på dom flesta perms och jag vet när man ska kicka/banna folk med mera. Jag har också spelat på lall servrar så vet allt vad man kan göra som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support och kriminell

Krimansvarig:
Krim ansvarig skulle passat som med tanke på att jag har väldigt mycket erfarenheter av den kriminella RP och jag vet hur man rpar på en hög nivå som en kriminell. Jag har varit kriminell i 2,5 månader så jag har ganska mycket erfarenheter inom Krim och så har jag varit med i 3 gäng 4 med det jag har nu som jag är boss i så jag vet vad jag håller på med inom Krim.

Support:
Jag tycker att jag hade passat extra bra i support då jag vill hjälpa folk med deras problem och se till så att ingen sitter och inte får hjälp tillexempel om alla andra i staff teamet har någon att hjälpa så ska jag också finnas där och hjälpa alla. Jag svarar alltid DM fast jag är i skolan så det är bara att skriva om någon behöver hjälp. Plus varför jag just skulle vilja vara supportansvarig är för att alltid när jag har behövt hjälp med något så har jag alltid blivit indragen på typ 2 minuter och dom har alltid hjälpt mig och alltid varit snälla och det är det ryktet som jag också vill ha.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det finns inget område som jag absolut inte skulle kunna jobba i men jag känner att support,Kriminell och Donations är dom som jag skulle vara bäst på men jag kan jobba inom allt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka