Nekad Viggo.J | Ansökan till Servervakt [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo.J

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
82
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Jonsson

Vad heter du på discord? Viggo#3626

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 16-22
Tisdagar 16-22
Onsdagar 16-22
Torsdagar 16-22
Fredag 16-00
Lördag 10-00
Söndag 10-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakt enligt mig är att underlätta för staff och bidra till att folk roar bättre och inte abusa min perms.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För att jag tycker att jag har en bra och seriös rpande och jag vill göra så att folk blir ännu bättre på att rpa

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra SV enligt mig ska rpa på samma sett som man gjorde innan man fick SV rollerna man ska inte tro att man har fördelar för att man är SV. Och man ska absolut inte abusa sina perms då ska rollerna ryka direkt från spelaren. Och man ska se till att alla Rolspelar på ett seriöst sett och inte lallar så får dom ban om jag anser att dom inte rpar på ett bra sett jag kommer inte bara banna folk för att få tillgångar till saker före alla andra som inte har SV

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abusa är tillexempel att man har gjort ett rån och sen så lägger man in sin pistol i hfacket och sen dvar bilen eller att man kickar alla för att tillexempel komma före i en kö om man ska köpa en bil. Och korruption vet jag vad det är men jag fattar inte vad korroption är inom rollen som SV men jag har en liten aning om vad det är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka