Nekad Viggo Hermansson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo Hermansson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017818067/

Ditt Hex-ID: :11000013f08f7d3

Vad är din discord tagg? Mullish#7423

Vem var det som bannade dig? Mats99

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem kanske inte visste att jag var krim och hade olagliga saker på mig o ett klippt körkort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen hade en kontroll vid vattenvärket och jag hade inget körkort och ett vapen och där kontrollen var så rullade jag långsamt förbi och stack för ingen polis hade märkt miog att jag körde in på kontrollen så då hade jag läget o jag tog de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både jag och nej det är ju lite suntförnuft att dra från en kontroll med massa poliser men samtidigt så var det inga polis just när jag svängde in och jag kunne bara rulla igenom långsamt och sen satte jag fart så, men om det är en felaktig ban det får ni avgöra för det är en svår situation men om jag måste dra en slutsats så ja det var en felaktig för om en kriminell person hade fått de läget hade han tagit de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var tydligen för lall men fick min ban överklagan godkänd nästan direkt så det var en bann men det var ju en så pass fel ban så att det knapt är värt att ta med de men jag gör det endån för det var en ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså nej för jag hade vapen och inget körkort ingen polis hade koll på mig och jag körde lungt igenom så nej för tror alla hade gjort så som jag gjorde om dem hade läget,.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Somsagt så tyckte jag att de var rätt av mig för dem saker jag hade på mig så vet inte riktigt vad jag ska lära mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka