Nekad viggelino | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FrameredDED

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? Framered

Vad är ditt Hex:ID 1100001405b480a

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går in på servern, Väljer at antigen Rpa som polis Assisten eller Chef på wallins. Och om jag väljer chef på wallins, så rpar jag som advokat tar klienter, sammarbeten, Samt rättegångar. Men om jag väljer Polis så kommer jag antinge välja att spana elr patrulera civil eller målat. Men är ocksp UTBiladare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 eller 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)bantotal.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Rpa som vanligt, Och om dem kommer på några regelbrott så ska dem banna dem efter scenariot. Men om det var något grövre så ska dem tillkala Helpers Eler Mods som kan banna dem längre. Men i mitt syfte, Altså utbildningar Så kan dem revva ge skin. Ifall man Rpar med gummikulor såklart.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV För att Jag vill hjälpa med Rpn, Samt göra Unive roligare att rpa på. Men också för att hjälpa mitt Polisarbete då det är mycket copbaitiing och FearRp. Men Också vill jag vara SV för att vara ett hjälpmedel i Utbildningar. Men på Min chefs karaktär kan det också hjälpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex om man revvar sig själv"utan föreläggande scenario" Eller om man bannar någon ogiltigt eller om man inte bannar nån vän bara för att dem är din vän. Eller i övrigt att man inte bannar någon för att man känner dem.
Men det kan väll också vara typ om man ger skin till sig själv utan föreläggande scenario

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Du är orange ban färg och du måste bli grön. Detta är för att du har blivit bannad flertalgånger under de senaste 3 månaderna.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka