Antagen Jaakoob10 | Ansökan till Servervakt [Elias , Ghoztyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaakoob10

Icke Medlem
Meddelanden
1,275
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad heter du på discord? jaakoob10

Vad är ditt Hex:ID steam:110000144b920b6

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne i varierade tider. På vardagar är det runt 18-22 och på helger 18-02 kanske, men varierar en hel del.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Första november 2025. Var dock medlem i början av 2025, blev av med medlem för att jag lämnade servern frivilligt, innan jag lämnade hade jag varit medlem sedan 2021 i agusti ish.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Momos senaste ban var fel ID, den innan de fick jag aldrig anledning för så antar fel id för överklagade den ej, den innan de var jag inte ens medlem eller med i en unive dc och hade ingenaning då jag inte var aktiv på den discorden samtidigt. https://media.discordapp.net/attachments/957018732159447122/1471213479573721236/image.png?ex=698e1dd3&is=698ccc53&hm=97a7897f0d07658570a9aae115017c58b279597bd3d60c8f91f6923e2bc0cfdf&=&format=webp&quality=lossless

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att avlasta staffs och utföra mindre uppdrag som en mini staff, till exempel att få bort lallare från trygghansa som springer runt och slåss genom att göra en /kick [ID] eller om det är grövre en /svban [ID]

Att vara servervakt innebär också att man är en förebild på servern. Det krävs att man bidrar till RPn och även visar att man är en förebild genom att inte springa runt och lalla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är polis på servern och märker OFTA att det är icke medlemmar och lallare som snor polis fordon och gärningsmännens fordon. Jag vill kunna hjälpa till genom få bort lallarna så staffs inte behöver spawna in mer fordon till någon av oss. Handlar om att arbeta förebyggande.

Jag vill även bli servervakt för kunna få ID på medvetslösa personer utan att göra pg down pågrund av att folk ofta blir väldigt sura. Samtidigt som staffs sitter och säger åt oss att ta ID direkt när vi griper eller åker nära en person för att dom kanske cloggar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att jag kickar personer eller bannar bara för att dom irriterar mig och inte gjort något fel enligt serverns regler.

Kan också vara att jag åker runt med toggleID i skottlossningar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka