Nekad viggan3399 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan3399

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggan3399

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Viggo växte upp i en tuff stadsdel där kriminaliteten var en del av vardagen. Hans barndom präglades av osäkerhet och brist på resurser. Som tonåring drogs han in i den lokala gängkulturen, där han fann en sorts trygghet och gemenskap som han saknat. Snart nog blev Viggo en del av de kriminella aktiviteterna som präglade hans omgivning Men efter en nära väns tragiska öde insåg Viggo att hans liv måste förändras. Han insåg att han ville bryta mönstret och försöka bygga upp något positivt för sig själv. Med en stark vilja att bryta sig loss från kriminaliteten började Viggo söka efter nya vägar i liveet. Viggo fann stöd hos några personer som trodde på hans förändringsvilja. Genom hårt arbete och beslutsamhet lyckades han distansera sig från sitt tidigare liv och började utforska möjligheter till en bättre framtid. Han engagerade sig i samhällsprojekt och volontärarbete för att bygga upp en positiv meritlista.
Under den här tiden började Viggo känna en stark önskan att hjälpa till att skapa förändring i sitt samhälle. Han blev alltmer fascinerad av polisens arbete och insåg att han ville använda sina erfarenheter för att bekämpa brottslighet istället för att bidra till den.
Att bli polis krävde dock en betydande omvandling och självdisciplin. Viggo tog tag i sitt liv genom att skaffa sig en utbildning, förbättra sitt rykte och hålla sig borta från frestelserna han tidigare hade känt. Han visade en imponerande uthållighet och en vilja att lära sig, vilket gjorde att han så småningom blev accepterad som polisaspirant.
Viggo utmärkte sig under sin utbildning genom att kombinera sina livserfarenheter med en djup förståelse för den verklighet som många i hans samhälle stod inför. Han blev en förebild och en inspiration för andra unga som ville bryta sig loss från kriminaliteten och skapa en positiv förändring.
När Viggo till sist stod där som färdigutbildad polis, var det som om hans liv kommit full cirkel. Han hade gått från att vara en del av problemet till att vara en del av lösningen. Viggo använde sitt nya yrke för att aktivt arbeta med att skapa säkerhet och trygghet i de områden där han en gång varit en del av den negativa cykeln.
Viggos resa visar att det är möjligt att bryta sig loss från kriminalitet och använda sina erfarenheter för att skapa något positivt. Hans engagemang och vilja att förändras inte bara påverkade hans eget liv utan hade även en positiv inverkan på det samhälle han en gång var en del av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP för att jag har spelat på andra rp servrar innan och kan grundreglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du är med i ett scenario och det kommer en person och rånar dig på en telefon ex även ifall du tycker de tråkigt ska du fortfarande spela med och följa servens regler.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja Och till exempel metagaming är när du ändvänder info från discord där din karaktär inte vet om det med det du som gör fel eftersom att det inte är riktig rp so många folk gör fel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har 70 timmar i veckan på min dator så jag tror ni vill ha någon som är aktiv ofta.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka