Nekad viggan3399 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan3399

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199467063319/

Ditt Hex-ID: 110000159cfe817

Vad är din discord tagg? viggan3399

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-12-27 22_53_50.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel och gjorde en sak som jag inte får göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade vid torget och ser en död mäniska och jag står på ghan och trykte f2 för min kompis i discord sa att jag skulle göra det så jag tryckte f3 och så sa min vän på discord att jag skulle trycka på stjäla och det gjorde jag och så fick jag en pistol och en mobil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att jag bröt mot en regel.
Jag hade inte varit nogrann med att läsa just denna regeln så jag viste inte att jag bröt mot en regel men nu har jag läst om regeln och insett att jag har gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång inann och lärde mig att man ska följa reglerna och ha sunt förnuft hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha kollat igenom reglerna lite nogrannare innan jag gjorde någonting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara noggrann med reglerna och ha suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka