Nekad swaxx | Ban Överklagan [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n1gger

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199856063242/

Ditt Hex-ID: steam:110000170ff930a

Vad är din discord tagg? xx805

Vem var det som bannade dig? alle

Bild på banmeddelande: bannad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag bröt mot en regel som säger att man inte får söka igenom någon och ta deras saker utan att ha krim-behörighet. Jag förstår att det är viktigt att följa reglerna för att hålla RP:n rättvis och rolig för alla. Det var ett misstag från min sida, och jag tar ansvar för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag inblandad i en situation där jag såg en annan spelare bli nedslagen. Jag gick fram till personen, sökte igenom dem och tog några saker. Jag visste att man behöver ha krim för att få göra det, men i stunden tänkte jag inte på det och handlade för snabbt utan att tänka efter. Kort därefter blev jag bannad. Jag förstår nu att det jag gjorde var fel, och jag ångrar att jag inte följde reglerna bättre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag bröt mot regeln genom att söka igenom en spelare och ta deras saker utan att ha krim. Jag visste antingen inte om regeln till 100 %, eller så tänkte jag inte tillräckligt i stunden. Jag förstår varför jag blev bannad och accepterar att det var mitt ansvar att känna till reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Jag minns att jag då också bröt mot en regel, och efter den bannen insåg jag hur viktigt det är att sätta sig in i serverns regler och tänka efter innan man agerar i RP-situationer.
Efter den bannen försökte jag verkligen skärpa mig och undvika liknande misstag. Tyvärr hände det ändå igen nu, men det betyder inte att jag inte bryr mig – tvärtom. Jag vill lära mig av det här också, och se till att det inte händer igen. Jag uppskattar chansen att få förklara mig och hoppas att jag kan visa att jag tar det här på allvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte söka igenom spelaren, eftersom jag inte hade krim. Istället borde jag ha lämnat personen ifred eller kallat på någon som faktiskt har behörighet att göra det, om det var relevant för situationen. Jag borde också ha varit mer insatt i reglerna och tänkt efter innan jag agerade.
Jag vet nu hur viktigt det är att alltid tänka på vad som är tillåtet och inte, särskilt i intensiva RP-situationer, och det är något jag kommer ta med mig framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något av min ban. Jag har insett hur viktigt det är att ha koll på reglerna och att inte agera impulsivt, även i stressade situationer. Jag förstår nu varför vissa handlingar kräver krim, och att det finns regler av en anledning – för att hålla RP:n rättvis och realistisk för alla spelare.
Jag kommer tänka efter mer i framtiden och vara mer noggrann med att följa serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det. Jag kommer inte tjata eller be om att min överklagan ska läsas, utan jag respekterar att ni tar er tid och hanterar ärendena i den ordning de kommer in. Jag är tacksam för att ni ens ger möjligheten att överklaga, och jag väntar tålmodigt på ert beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka