Nekad vides1342 | Medlem ansökning (realcc_93)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vides1342

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Vidiiiiiis

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliot Andreasson 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,Seriös och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag föddes i ett kriminellt och ett ganska fattigt hem med min pappa för att min morsa dog i gäng krig. Efter de har jag villat bli polis speciellt i Fri.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och seriös polis.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna hela tiden utan man kan spela så att den andra sidan vinna. Eller lura motparten till att tro att den vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och vdm tycker jag är viktigast och sunt förnuft. Rdm är när man dödar någon utan anledning, Vdm är när man kör på någon, sunt förnuft är att man ska tänka att det är verkliheten alltså skulle jag åka och köra på 10 personer det är mest troligt ett nej.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Senast ändrad:
Nekad, du måste utveckla din ansökan, du får ansöka igen om 24h Lycka till nästa gång!

Tillbaka