Nekad Vide | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vingu

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198055327766/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Vingu#5242

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Svenson och är 26 år gammal. Han är en peson som jobbar på mekonomen och är trevlig till alla sina kunder och hans kollegor, ingen tror att han skulle göra något dumt men de gör han. Peter Svensson gör bank rån han är med i gäng han säljer olagliga saker. Fast Peter Svensson har också en familj eller hade. Hans familj lämnade honom på JULAFTON när han sa att han skulle hämta mjölken innan tomten kom då hans fru Karin hade packat väskorna med deras 2 barn Oskar och Olle. När Peter Svensson kom hem och fick reda på detta försökte han hoppa från en bro som han kommer försöka göra många gånger i livet på unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att jag ska kunna ansöka till Whitelist jobb för att kunna utveckla min karaktär i spelet. Jag vill börja lite smått med mekonomen eller typ vianor eller autoexperten och skaffa en utbildning och veta hur olika jobb fungerar i unive. Sen funderar jag på att bli en tjänsteman som brandman eller polis. Har haft bil och polis intresse väldigt länge och vill testa det senare. Sen därifrån kan man kanske välja vad för jobb man vill jobba med. Har haft ett gammalt konto som jag har spelat med på unive och då var jag kriminell och var med i ett gäng. Det var inte alls roligt för att man tjänade för mycket pengar för att rp som ett riktigt liv. Känns verkligare att ha ett normalt jobb med ett normalt liv för det flesta har de irl.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag letade och letade i typ 1 timme efter seriös rp och roligt folk. Då hittade jag unive och testa spela på den nån timme och märkte att den var väldigt bra och proffsigt gjord.

Hur hittade du Unive? Jag letade och letade i typ 1 timme efter seriös rp och roligt folk. Då hittade jag multistaden och testa spela på den nån timme och märkte att den var väldigt bra och proffsigt gjord.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna utbilda mig som mekaniker eller polis och hjälpa folk för att det är det jag gillar och brinner för. Jag brinner mest för bilar så mekaniker hade varit svinroligt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har bara testat någon driftingserver men har mestadels spelat på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka