[Vidare till intervju] Code0gge | Chef-jobb ansökan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Code0gge

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi Chef

Vad heter du IRL? Oscar

Hur gammal är du? 14 år fyller snart 15 i januari

Hur många timmar har du på Fivem? 95 timmar ssnart 100 för hade en dålig data innan så hade ej chansen att spela så mycket!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag gillar att hjälpa folk! och vill att folk ska komma till deras destinationer säkert och tryggt! utan några problem!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Att alltid vara snäll mot kunden! och alltid lyssna på kunden! för kunderna har alltid rätt! och att ibland kan det vara tungt och mycket problem! men det är därför jag ansöker om jobbet! jag vill hjälpa alla att komma fram säkert och tryggt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jesper Petterson! han är 24 år gammal! han hade en bra upväxt där hans föreldrar tjänade bra med pengar och jesper var väldigt om tyckt i skolan! när jesper blev äldre så hade han svårt med att tjäna pengar! och var tvungen att gå med i små gäng! men jesper var inte den som skadade nån eller gjorde nåt! Jesper hade ej nåt brottregister i polisen data bas! Jesper fick bara lite pengar! tills han en dag slutade! han började hjälpa sina mormor och morfar och där tjänade han hyfsatt bra med pengar! för att betala hyran! Jesper är en person som vill hjälpa andra! som har svårt att ta sig runt i staden! eller som behöver hjälp med att t.x.l handla!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är vid datan varje dag! varje timme! Jag kommer garanterat till 101% vara super aktiv! varje dag!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag! detta är en super bra server! som erbjuder bra och rolig rp! samt seriös Rp! Så ja jag skulle absolut fortsatt spela på servern!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag ej! Det är multistaden som gäller för mig!!

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna! :) klart och tydligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka