Ej Antagen T Challe6547 | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe6547

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Charlie

Vad är ditt användarnamn på discord? real_cypher8

Ange ditt födelsedatum: 7 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? 24 Augusti 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef på Bilfirmor dock i andra städer. Jag har också jobbat som polis och sjukvårdare vilket gör att jag lätt kan kommunicera bra med andra människor. Jag är också väldigt social och är bra på att hjälpa folk. Ett exempel är att Jag var väldigt bra på att hjälpa folk hitta rätt bil för dem när jag var chef förut.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min plan är att bygga ett bra och effektivt team där alla trivs och jobbar mot samma mål. Jag vill kommer se till att vi levererar bra kvalitet och bra service till våra kunder, och jag kommer alltid hålla kolla på mina anställda. Och självklart kommer jag sträva efter att göra detta resten av livet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv varje dag efter 16:00 ibland tidigare ibland senare. Kan hända någon enstaka gång att jag missar en dag. Kommer lägga mesta av min rp tid på Inquisitor. :)

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka