Accepterad VictorSvahn | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VictorSvahn

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Svahn

Vad är ditt discord namn? TheLocalNPC

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Victor Svahn är en byggare och är 26 åt gammal. Han tycker om bilar. Han flyttade till staden nyligen för att få ett bättre liv än det han hade innan. Hans föräldrar dog när han var 12 år gammal, istället för att flytta till en ny familj bodde han i en gammal öde buss, där bodde han i 4 år och sedan så byggde han en stuga. När han byggde stugan så tänkte han: Jag vill jobba som en byggare! Han är smart, glad, han har gott om tålamod, trevlig och kan ibland dra skämt, men oftast är han seriös och framförallt suntförnuft! Han är ofta lugn men om man provocerar honom så blir han däremot lätt arg. Han älskar folket och att åka runt i sin bil, och även att bygga, men helst bygger han med vänner. När han kom till staden så gick han mycket långt till ställen han behövde ta sig till, ibland fick han skjuts också! Han är intresserad av stadens historia och folk och vill lära sig mer om de!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och så bra rp som möjligt för alla på servern. Både de andra och jag själv ska uppleva en trevlig rp så ingen blir missnöjd. Jag vill rollspela som en seriös person för en rättvis och seriös rp för alla!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man underlättar för motparten så de klarar sin uppgift i scenariot. Det är viktigt för att komma med en rättvis och fungerande rp. Det kan vara till exempel: Jag är tjuv och jag är omringad av poliser efter ett butiks rån, jag kan inte göra något mer en att ge upp. Istället för att inte spela med ordentligt så låter jag de arrestera mig för att det ska bli realistiskt och båda vinner på det.

Hur hittade du Unive? Jag bläddrade runt på youtube och såg en gta 5 video där någon spelade på Unive RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka